کفسابی پارکینگ چیست؟

 

احتمالا برای محل زندگی یا محل کار شما هم پیش آمده که بدلیل رفت و آمد زیاد، افتادن جسم سخت و همچنین گذر زمان، سرامیک و سنگ های کف منزل دچار سیاهی، کدری و یا ترک های زیادی شده باشد.

معمولا استفاده از دوغاب برای پر کردن ترک و سوراخ ها و اسپری وایتکس را برای براق کردن سطوح را به شما پیشنهاد می دهند تا با استفاده از آن نسبت به تمیز کردن سرامیک و سنگ های کف اقدام کنید اما آیا این راه همیشه جوابگو هست؟

کفسابی چیست؟

کفسابی با نظافت تفاوت دارد چون تمیز کردن سرامیک و سنگ کف منزل یا محل کار یک اقدام هفتگی و یا ماهانه مهم برای خانه دارهای عزیز و صاحبان کار است که به پیشگیری از آسیب رسیدن به سرامیک کف اعم از کدر شدن و یا سیاهی کمک می کند.

بسته به موقعیت و تردد طبقه و محل مورد نظر شما اعم از مطب و درمانگاه ها، فروشگاه و مغازه ها، سالن ها و باشگاه ها و حتی سرامیک های کف منزل، نظافت دو هفته ای یا روزانه را می طلبد.

برای مثال در هنگام تمیز کردن سنگ طبیعی، باید از دستمال نخی نرم و آب گرم استفاده کنید تا جنس سنگ آسیب نبیند.

اما سنگ ها و کفپوش هایی که کدر شده و یا بدلیل افتادن اجسام و یا رفت و آمد های بسیار ترک هایی روی آن ایجاد شده با نظافت معمولی قابل حل است ؟



در این مواقع به فکر هزینه های بالا و دردسرهای زیاد تغییر کفپوش و سرامیک هستیم اما راه های سریع تر و کم هزینه تری وجود داره که در عرض چند ساعت سرامیک و سنگ کف حتی از روز اول هم صاف تر و براق تر بنظر برسد.

به این عکس ها نگاه کنید تا با خدمات کف سابی اینترساب آشنا شوید و اطمینان حاصل کنید که کفسابی سنگ اینترساب بهترین جایگزین برای براق شدن و رفع مشکلات سنگ میباشد.

بهتر است تا همیشه کار را به کاردان بسپاریم و برای اینکه اطلاعات کامل تری از کفسابی سنگ و قیمت های به صرفه آن در تمامی شهرهای کشور داشته باشیم حتما با متخصصین کفسابی اینترساب مشورت کنید.

همچنین به منظور آشنایی بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از صفحه کفسابی ارزان دیدن کنید تا پاسخ تمامی سوالات خود و قیمت ها را در آن مشاهده کنید.

گروه تخصصی اینترساب در زمینه کفسابی، خدمات مورد نیاز شما را به صورت آنلاین ثبت می نمایند. مشاوره رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمام ساعات روز از طریق شماره های موجود در سایت و تصاویر فوق امکان پذیر شده است.

 

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کفسابی و یا سنگسابی چیست؟

نظافت یا کفسابی ساختمان؟